środa, 6 listopada 2013

Ankieta

hejka :)

wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale miałam ostatnio całe dnie zawalone nauka :(
chce wam to wynagrodzić dlatego chciałabym, żebyście wy zdecydowały jaką napiszę historię.
I mogę obiecać, że będzie ona długa, kto wie może podzielę ją na kilka części.

Dodałam ankietę w której wy decydujecie jaka historia będzie teraz :)
Oczywiście możecie dawać swoje propozycje w komentarzach, a ja na pewno je wykorzystam :)

1. sportowa - oznacza ona to, że jedno z bohaterów będzie "gwiazdą sportu" w jakiejś dyscyplinie.
2. magiczna -  historia rodem z harrego pottera, mam na myśli magie :)
3. a'la kickin it - wzorowana na wydarzeniach z serialu :)

Czekam na wasze głosy oraz wasze propozycje!
Do zobaczenia! <3

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że wybierzesz nr 2
    Ten pomysł mi się naj bardziej podoba
    i mam nadzieję że szybko dodasz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. jedynka mnie zainteeresowała <3
    dyscyplina ??? piłki nożnej ???
    XD co kolwiek będzie, będzie cudowne bo piszesz to TY :D

    OdpowiedzUsuń